سفارش رنگ پودری اکریلیک شفاف

رنگ پودری اکریلیک که برای اولین بار در صنعت خودرو به علت دوام و درخشندگی خود به کار گرفته شده است، اخیراً در رنگ های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است.

رزین های اکریلیک به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: حلال های نفتی و حلال های آبی. آن ها که به راحتی در آب حل می شوند، به سرعت خشک می شوند و سطح سخت و غیر قابل نفوذی ایجاد می کنند، اگرچه باید اضافه کرد که دارای ظرافت، عمق و درخشش رنگ های روغنی نیستند.

سفارش رنگ پودری اکریلیک شفاف

انواع رنگ پودری اکریلیک را بشناسید

انواع رنگ پودری اکریلیک را بشناسید

انواع رنگ پودری برحسب ویسکوزیته در هنگم کار، دسته بندی می شوند.  اکریلیک های سنگین به طور معمول در نقاشی های هنرمندان و هنرجویان یافت می شوند.

نام سنگین به گرانروی یا ضخامت رنگ اشاره دارد. آن ها بهترین انتخاب برای مصارف رنگ آمیزی سنگین یا ضخیم هستند و یک قلم مو یا فرچه رنگ آمیزی می شوند. آکریلیک های دارای ویسکوزیته متوسط ​​آکریلیک های سیال، آکریلیک های بدن نرم یا آکریلیک های با جریان بالا دارای ویسکوزیته پایین تری هستند اما به طور کلی همان رنگدانه ای با آکریلیک های سنگین وزن هستند. در هر دو کیفیت هنری و یا کیفیت ظاهری موجود، قمت و کیفیت آن متناسب است. این رنگ ها برای تکنیک های آبرنگ، استفاده از  هوا یا در صورت تمایل به پوشش صاف مناسب هستند.

آکریلیک های سیال را می توان با هر واسطه مخلوط کرد تا آن ها را برای کار آماده نمود. این مواد بسیار متنوع و مناسب برای ایجاد بافت روی سطح هستند زیرا غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می شوند. رنگ آکریلیک انعطاف پذیر است و بنابراین می تواند در تمام سطوح از جمله مدل های کاغذ و کفش استفاده شود. رنگ های اکریلیک مبتنی بر آب، نسل جدید رنگ های ساختمانی هستند که به دلیل مشکلات محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر در حال افزایش استفاده هستند. به تدریج، آن ها جایگزین خوبی برای رنگ های روغن آلکیدی هستند. رنگ جاده که معمولاً برای مارک خیابانی استفاده می شود، از رزین اکریلیک بر پایه حلال نیز استفاده می کند. این محصول در سه نوع مات، نیمه مات و براق تولید می شود.

این رنگ‌ها بسیار متنوع هستند. این رنگ‌های نسل جدید برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسب اند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند و بو ندارند. رنگ اکریلیک انعطاف‌پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله سیمانی، گچی، صفحات کناف، و هر سطح دیگری قابل اجرا هستند. این رنگ ها یک پوشش ضد رطوبت ایجاد می‌کنند که درمقابل نور خورشید یا uv مقاوم هستند و در نتیجه بسیار عمر بالایی دارند.

این نوع رنگ دارای خواص زیر است:

قابلیت شستشو، سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجراء و قابل رقیق شدن با آب، مقاومت فوق‌العاده در برابر سایش، مقاومت در برابر اشعه خورشید یا uv یا نور ماوراء بنفش، سازگار با محیط زیست، قدرت پوشانندگی بسیار عالی، بدون بوی نامطبوع، ساخته شده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی بالا، عدم ایجاد حساسیت، مناسب برای سطوح گچی، سیمانی، آجری همچنین این رنگ ها بسیار زود خشک می‌شوند و خواص ضد باکتری و کپک دارند.

 

پایین ترین قیمت رنگ پودری شفاف

پایین ترین قیمت رنگ پودری شفاف شما می توانید جهت مطرح کردن پرسش و یا دریافت راهنمایی پیرامون قیمت رنگ پودری با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما