خرید کیلر مات اتومبیل دو جزئی

شما وقتی یک چیز جدید را می خرید می بینید که رنگ شفاف و براقی دارد و آدم را به سمت خود جذب می کند اما با گذشت زمان و بر اثر تابش مستقیم نور خورشید این تازگی و شفافیت از بین می رود. 

ما می توانیم با کمترین هزینه آن تازگی و براقی را به وسیله خود برگردانیم و برای این کار از کیلر مات استفاده می کنیم که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد. 

خرید کیلر مات اتومبیل دو جزئی

مشخصات کیلر مات اتومبیل دو جزئی

مشخصات کیلر مات اتومبیل دو جزئی رنگ خودرو با گذشت زمان مات و کدر می شود و ما می توانیم با استفاده از کیلر (همان پولیش) با هزینه بسیار کم دوباره رنگ ماشین را براق کرد. 

کیلر علاوه بر براق کردن رنگ باعث مقاومت بیشتر آن نیز می شود البته کیلر مات به دو صورت اسپری و صنعتی تولید می شود و استفاده از نوع اسپری بسیار راحت تر است اما مقاومت آن کمتر بوده و با چند بار شستن از بین می رود ولی نوع صنعتی بسیار مقاوم بوده و حتی در برابر تینر نیز مقاوم است اما استفاده از آن نیاز به تخصص دارد. 

کیلر ضد خش نوع خاصی از کیلر است که از رنگ خودرو در برابر خش محافظت می کند. 

قیمت کیلر مات ضد خش ارزان

قیمت کیلر مات ضد خش ارزان

  • ما هنگامی که برای خرید کیلر مات به بازار می رویم به اولین چیزی که توجه می کنیم قیمت آن است اما چه پارامتر هایی بر قیمت نهایی محصول اثر می گذارند و قیمت آن را بالا و یا پایین می آورند؟ 

بدون شک عوامل بسیاری وجود دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت کیلر مات تاثیر می گذارد که در اینجا سعی داریم تعدادی از آن ها را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. 

  • اولین و مهمترین عاملی که بر روی قیمت تاثیر می گذارد کیفیت آن است و در اصل کیفیت یک محصول نشانه اصالت و محبوبیت آن در بازار است و هر چه کیفیت یک محصول بهتر باشد قیمت آن نیز به هم اندازه بالا تر می رود و برای خرید آن باید پول بیشتری را بپردازیم. 
  • کیلر ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها کاربرد های خاص خود را دارند و هر چه کاربرد نوعی از کیلر بیشتر باشد فروش آن در بازار نیز بالا می رود و از طرف دیگر قیمت نهایی و میزان فروش با هم رابطه مستقیم دارند. 
  • اگر برای رسیدن کیلر به یک فروشگاه واسطه های زیادی وجود داشته باشد قیمت نهایی محصول افزایش خواهد یافت. نمایندگی تمام واسطه ها را کنار گذاشته و خرید خود را مستقیم از کارخانه انجام می دهد به همین دلیل محصول با قیمت بسیار پایین تر به دست ما می رسد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما