خرید سیلر پوشش کف الوان اکریلیکی

سیلر پوشش کف چیست و چه کاربردهای دارد؟ انواع سیلرهای اکریلیکی با برند الوان در این مرکز با قیمت تولیدی خرید و فروش می شوند. با این حال قبل از اقدام به سفارش شناخت بهتر این محصول و آشنایی با کاربردها با هدف انتخاب نمونه مناسب اهمیت زیادی دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از پرفروش ترین سیلرهای بازار را به شما معرفی نماییم.

خرید سیلر پوشش کف الوان اکریلیکی

آشنایی با انواع سیلر پوشش کف الوان

آشنایی با انواع سیلر پوشش کف الوان سیلر مایع ای که در رنگ کاری انواع چوب استفاده از آن امری الزامی است. این محصول با هدف پوشاندن منافذ و خلل موجود روی چوب ها قبل از رنگ کاری اصلی مورد استفاده قرار می گیرند تا سطح رویه کیفیت لازم را داشته باشد. یکی دیگر از مزایا و اهداف استفاده از سیلرهای پوششی عدم جذب رنگ اصلی توسط چوب است. اگر یک لایه سیلر روی چوب کشیده نشود، رنگ جذب خواهد شد و در نتیجه سطح چوبی حالتی مات به خود می گیرد.
برخی از انواع پوشش کف موجود در بازار که برای سطوح چوبی، بتونی و … مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • سیلر مرطوب
  • سیلر پلی سولفاید
  • سیلر اپوکسی
  • سیلر پلی اورتان
  • سیلر کف اکریلیکی

شرکت الوان با بهره گیری از دانش روز توانسته انواع مختلفی از سیلرهای کف با درجات کیفی متنوع و مقاومت بالا تولید نماید. اغلب این محصولات را می توان با استفاده از غلتک، کاردک، قلم مو و فرچه مخصوص رنگ کاری بر روی سطح مورد نظر اجرا نمود.

فروش سیلر پوشش کف اکریلیکی

فروش سیلر پوشش کف اکریلیکی سیلر پوشش کف اکریلیکی را می توان محصولی مدرن در صنعت رنگ ساختمانی معرفی نمود که مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی داشته و سطح مناسبی را جهت رنگ کاری نهایی آماده می کند.
این محصول در قوطی فلزی چند کیلویی با برند الوان و دیگر برندهای خارجی عرضه می شود. این محصول بعد از اجرا بر روی سطح مورد نظر دارای رنگ عسلی یا کهربایی کم رنگ که تشخیص آن به ویژه روی سطوح چوبی کار آسانی نخواهد بود. ایجاد یک لایه نازک و بی رنگ در کنار پر کردن تمامی منافذ و خلل های روی سطح به صورت کاملاً استاندارد از ویژگی های بکارگیری این محصول به شمار می روند.
در این مرکز انواع سیلر پوشش کف اکریلیکی و … در ظروف فلزی یک، چهار و بیست کیلوگرمی با قیمت مصوب کارخانه عرضه و به فروش می رسند. توجه داشته باشید که فروش سیلر پوشش کف در این مرکز مزیت هایی را برای خریداران عمده به همراه داشته است.
اطلاع از قیمت های روز، قابلیت گرفتن موجودی سیلرها در هر ساعت از شبانه روز و کاهش هزینه های جانبی خرید عمده برخی از مهمترین مزیت های خرید آنلاین و اینترنتی این محصولات می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما