خرید سیلر اندوسیل ام تی ای

سیلر اندوسیل ام تی ای، یکی از مواد پر کاربرد در صنعت دندانپزشکی می باشد. این ماده خمیری شکل است و در ساختار خود سیمان پوزولان دارد که از پوکه های آتشفشان حاصل می شود. وجود این ترکیبات باعث کاهش قیمت سیلر اندوسیل خواهد شد. 

این ماده هم دارای ویژگی های فیزیکی مناسب است و هم از ویژگی های بیولوژیکی عالی برخوردار می باشد. کاربرد آن، پر کردن ریشه های دندان های مختلف اعم از دائمی و شیری بوده و همچنین برای ترمیم در نواحی پرفوره ریشه نیز به کار می رود. 

این محصول به خاطر قابلیت ضد باکتریایی، از اهمیت فراوانی برخوردار است. در رابطه با خرید سیلر اندوسیل در ادامه مطلب بحث خواهیم کرد. 

خرید سیلر اندوسیل ام تی ای

مشخصات سیلر اندوسیل ام تی ای

مشخصات سیلر اندوسیل ام تی ای مشخصات سیلر اندوسیل ام تی ای به شرح زیر می باشد:

ترکیبات اصلی آن شامل سیلیکات کلسیم و آلومینوفریت کلسیم است. علاوه بر این سولفات کلسیم نیز بخشی از ساختار آن را تشکیل می دهد. به منظور دستیابی به غلظت مناسب از مواد قوام دهنده هم در تولید آن استفاده می کنند. 

جهت درمان ریوسکولاریزاسیون و رژنراسیون پالپ، کارایی مطلوبی دارد. تسهیل و تسریع در پر کردن ریشه دندان از ویژگی ها و مشخصات اساسی این ماده به شمار می رود. زمان سفت شدن آن هم در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار کمتر است. به نحوی که در کمتر از دوازده دقیقه پس از مصرف، به استحکام واقعی خود می رسد.

قابلیت تقویت و همچنین ایجاد بافت های بادوام و سخت را هم دارد. از دیگر مشخصات این ماده این است که سبب بروز درد نمی شود. این موضوع به ویژه در مورد کودکان از اهمیت به سزایی برخوردار خواهد بود. 

علاوه بر این می تواند به تشکیل سیل کامل اپیکالی آن هم اشاره نمود. این محصول به صورت خمیری کاملا آماده برای تزریق بوده و نیاز به آماده سازی خاصی ندارد. 

غلظت مطلوب، میزان حلالیت کم و ضخامت فیلم مناسب از مشخصات آن هستند. سیلر اندوسیل، از نظر رنگی، تناسب خوبی با رنگ دندان ها دارد. هیچ گونه عفونتی در اثر استفاده از آن ایجاد نخواهد شد. 

از نظر ابعادی هم ثبات خوبی داشته و دارای رادیو اوپاسیته بالایی می باشد. 

فروش سیلر اندوسیل ارزان قیمت

فروش سیلر اندوسیل ارزان قیمت فروش سیلر اندوسیل ارزان قیمت به صورت عمده در سراسر کشور، توسط این سایت انجام می شود. حذف هر نوع واسطه فروش، در این روش سبب کاهش قابل ملاحظه قیمت ها می گردد. 

البته نوع محصول و کیفیت آن هم در تعیین قیمت نهایی، اثر گذار هستند. برند سیلر اندوسیل هم از دیگر عوامل نوسان قیمت است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما