خرید رنگ پلی اورتان براق در اصفهان

رنگ پلی اورتان براق نوعی از رنگ می باشد که مقاومت بسیار زیادی در برابر باران اسیدی و انواع اشعه های خورشید دارد.

رنگ پلی اورتان براق به عنوان لایه نهایی رنگ آمیزی در مواردی که رنگ آمیزی صورت می‌گیرد به کار برده می شود تا هم علاوه بر براق کردن سطوح به کار رفته و زیبا نشان دادن آن باعث مقاومت رنگ آمیزی در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت شود و مانع از فاسد شدن و تغییر رنگ در سطوح رنگ آمیزی شود. 

خرید رنگ پلی اورتان براق در اصفهان

همه چیز در مورد رنگ پلی اورتان براق

همه چیز در مورد رنگ پلی اورتان براق یک ویژگی خیلی خوبی که این نوع از رنگ دارد این است که چسبندگی خیلی عالی دارند. و همچنین در مدت زمان بسیار کوتاهی حتی در درجه حرارت پایین نیز خشک می شود.

رنگ های پلی اورتان براق چون مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و همچنین باران اسیدی دارند و به خاطر داشتن مقاومت خیلی بالا در برابر رطوبت و چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح و پوشش ها به عنوان لایه آخری برای پوشش سطوحی که در معرض مستقیم نورخورشید و شرایط سخت آب و هوایی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از رنگ های مقاوم پلی اورتان براق، سطوح مورد نظر رنگ آمیزی بایستی عاری از هرگونه آلودگی نظیر املاح ، گرد و غبار و روغن باشد.

همچنین هرگونه خوردگی را از سطح مورد نظر پاک کنید و آستری مناسبی را برروی آن اعمال کنید. دارای مقاومت سایشی و ضربه پذیری بالایی می باشند

این نوع از رنگ در برابر عواملی که از کیفیت رنگ و جلا می کاهد از جمله آب قارچ ها و کپک ها پایدارند. در صنعت مبلمان و بر روی هر گونه سطح چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه به علت مزایای رنگ پلی اورتان نسبت به رنگ‌های دیگر، مصرف رنگ‌های پلی اورتان رو به افزایش بوده و جایگزین خوبی برای رنگ های نیترو سلولزی می باشد.

نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان در اصفهان

نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان در اصفهان  نمایندگی رنگ پلی اورتان در اصفهان اقدام به فروش رنگ پلی اورتان در رنگ های متنوع و در بسته بندی های مختلف کرده که با توجه به مقدار مورد نیاز و نوع مصرفی که از رنگ پلی اورتان می شود می توان آن را از این نمایندگی تهیه کرد.

روش تهیه و خریداری این نوع از رنگ در نمایندگی فروش اصفهان هم می تواند به صورت مستقیم و به دور از واسطه گری باشد که هزینه کمتری هم بر خریدار متحمل می‌شود و یا به صورت اینترنتی هم امکان خرید در این نمایندگی وجود دارد. فروش رنگ پلی اورتان به صورت کیلویی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما