تولید کننده رنگ خودرو نقره ای متالیک ایرانی

احتمالا تا کنون عبارت های « رنگ خودرو نقره ای متالیک »، « رنگ خودرو درخشان » را نیز در کنار گونه های دیگر رنگ خودرو به گوش شما خورده است.

در طراحی و رنگ آمیزی خودرو های امروزی در اکثر مواقع چهار دسته رنگ مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به نوع و کاربری ماشین و هم چنین رنج قیمتی خودرو این رنگ های استفاده شده متفاوت می باشد.
در 90 درصد خودروهای تولیدی ایران، رنگ خودرو ایرانی از رنگ های ساده و معمولی است که دارای مقاومت تقریبا مناسبی در برابر خط و خش هستند اما در بقیه موارد از رنگ های متالیک در رنگ آمیزی خودروها استفاده می شود که مقاومت بسیار بیش تری در برابر خط و خش دارد و زیبایی دو چندانی را به بدنه ی خودرو منتقل می کنند.

تولید کننده رنگ خودرو نقره ای متالیک ایرانی

مزایای رنگ خودرو نقره ای متالیک چیست؟

مزایای رنگ خودرو نقره ای متالیک چیست؟ رنگ های متالیک از ترکیب کردن مقدار مشخص بسیار کمی از پودر فلز به رنگ های معمولی به دست می آید که تقریبا این پودر فلز به نسبت 1 به 50 به رنگ های روغنی معمولی اضافه می شود اما همین مقدار کم هم ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی به رنگ جدید می دهد که در ادامه به مواردی از آن ها اشاره می کنیم:

1. مقاومت بالا:
این پودر فلز اضافه شده به رنگ های متالیک باعث می شود که مقاومت بدنه خودرو و رنگ ماشین در برابر خط و خش سطحی و غیر سطحی بسیار مقاوم تر باشد.
2. زیبایی و درخشش بی نظیر:
این رنگ ها به بدنه ی خودرو رنگ درخشان تر و زیباتری می دهند و باعث می شوند بدنه ماشین نور را به خوبی و به صورت کامل منعکس کند که این امر سبب زیبایی و شفافیت دو چندان بدنه ی ماشین می شود.
3. پنهان شدن خط و خطوط از روی بدنه:
به دلیل برق و درخشش فلز به کار رفته در رنگ های متالیک اگر خط و خطوطی هم روی بدنه ی ماشین در طی سالیان دراز به وجود بیاید به راحتی قابل مشاهده و تشخیص نیست و جلوه ظاهری ماشین را همیشه تمیز و زیبا نگه می دارد.

مرکز فروش رنگ خودرو نقره ای برند ایرانی

مرکز فروش رنگ خودرو نقره ای برند ایرانی امروزه مراکز فروش رنگ بسیاری برای رنگ های متالیک در سراسر کشور وجود دارند اما نکته ای که حایز اهمیت است این است که باید تنها و تنها از نمایندگی ها و مراکز معتبر رنگ مورد نیاز خود را تهیه کنید تا از محاسن استفاده از رنگ متالیک برخوردار شوید.

فروش رنگ خودرو ی متالیک در فروشگاه ما، تولید شده با آخرین تکنولوژی های روز دنیا با بهترین کیفیت است تا شما دیگر نگران کیفیت و طول عمر رنگ خودروی خود نباشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر شما می توانید از طریق قسمت ارتباط با ما با مسیولان فروش و بخش پشتیبانی سایت ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما