توزیع مستقیم رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی از جمله محصولاتی است که از کاربرد و مزایای فراوانی برخوردار است از این رو متقاضیان و طرفداران زیادی دارد. فروش رنگ پلی اورتان به صورت مستقیم در مراکز مختلفی صورت می پذیرد که از جمله آن می توان به نمایندگی های فروش این محصولات ، فروشگاه های عرضه کننده و فروشگاه های اینترنتی فعال در فضای مجازی اشاره نمود. فروشگاه ها و مارکت های اینترنتی یکی از معتبر ترین راه های خرید این محصول به صورت مستقیم می باشد. از این رو ما به شما عزیزان برای دسترسی آسان سایت حاضر را پیشنهاد می کنیم.

توزیع مستقیم رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از مهم ترین سوالاتی که برای خریداران رنگ پلی اورتان کف پوش صنعتی به وجود می آید این است که این محصول از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

در ابتدا باید گفت که این رنگ یک محصول دو جزئی است که بر پایه رزین پلی اورتان تهیه شده و دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاه است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. خشک شدن و سخت شدن سریع در درجه حرارت پایین
  2. مقاومت سایشی و ضربه پذیری بالا
  3. مقاومت بالا در برابر نور خورشید، آب و مواد شیمیایی
  4. چسبندگی بسیار عالی بر روی سطوح فلزی
  5. مقاومت در برابر اسید، باز، روغن های صنعتی و شیمیایی و املاح

رنگ پلی اورتان قابل اشتعال بوده و باید در ظروف دربسته و پلمپ شده و دور از آتش، مواد محترقه، حرارت و جریان برق قوی قرار گیرد. این رنگ در انواع مختلف مات، نیمه مات، براق، نیمه براق و هایگلس در مراکز فروش و نمایندگی های مجاز عرضه این محصولات موجود می باشد.

رنگ‌های پلی‌اورتان به دلیل مقاومت در برابر نور خورشید و خواص ظاهری و چسبندگی خوب امروزه بسیار کاربردی هستند. همچنین از دیگر کاربرد های این محصول می توان به رنگ آمیزی سطوح فلزی در عرشه کشتی ها،پل های عابر و… برای جلوگیری از گچی شدن وسایل و ماشین آلات کشاوزی رنگ آمیزی قطعات خودرو استفاده در پالایشگاه های پتروشیمی رنگ آمیزی اسکله ها و سکوهای نفتی رنگ کفپوش در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی اشاره نمود.

عمده فروشی رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

عمده فروشی رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی امروزه شرکت ها و کارخانجات زیادی به تولید انواع رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی پرداخته اند. این شرکت ها محصولات خود را به وسیله دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید و فرآوری می کنند. این شرکت ها برخی از محصولات خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهند و برخی دیگر را از طریق نمایندگی ها و بازرگانی های عمده فروش به متقاضیان عرضه می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما