توزیع انواع کولتار اپوکسی پلی آمید

خوب می دانید که استفاده کردن از رنگ های شیمیایی می تواند با پوشش دادن سطح رویی تمام وسایل از ساختار آن ها در برابر عوامل مخربی مانند رطوبت یا حتی هوای آزاد محافظت به عمل آورد و از این نظر خیلی اهمیت دارد.

شرکت هایی که به امر توزیع و فروش رنگ در کشور می پردازند، انواع کولتار اپوکسی پلی آمید را از کارخانه های تولیدی خریداری می کنند و سپس به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

توزیع انواع کولتار اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی بادوام ترین نوع رنگ است

رنگ اپوکسی بادوام ترین نوع رنگ است رنگ های اپوکسی در انواع مختلفی وجود دارند، که شامل رنگ های رویه، رنگ های میانی و رنگ پرایمر یا آستری هستند و همین موضوع سبب می شود که این رنگ ها از ضخامت و قطر خیلی زیادی برخوردار باشند و پوشش کاملی بر روی سطح مورد نظر ایجاد کنند.

این مساله و چند لایه بودن این رنگ ها موجب می شود که میزان انسجام تراکم سطحی این رنگ وچسبندگی آن ها بر روی سطوح مورد نظر تا حد زیادی افزایش پیدا کند و به این ترتیب حتی اگر به سطح اولیه و بیرونی رنگ آسیبی برسد، لایه های زیرن این مساله را پوشش می دهند و آن را رفع می کنند.

اما بدون در نظر گرفتن این موضوع هم باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که رنگ های اپوکسی در میان مصرف کننده ها به عنوان مقاوم ترین رنگ شناخته می شودند و همین عامل سبب شده است که این محصولات از محبوبیت خیلی زیادی برخوردار باشند و بازار آن ها رونق فراوانی داشته باشد.

  • این رنگ ها به خوبی می توانند در برابر عوامل مختلفی مانند تماس با مواد شیمیایی، مواد اسیدی یا قلیایی، شوینده های صنعتی، حلال ها و حتی مواد نفتی بسیار قوی مثل بنزین از خودشان مقاومت نشان دهند و رنگ، جلا و ساختار خوب خود را حفظ کنند.
  • هیچ یک از عوامل محیطی مانند تغییرات جوی یا تغییرات دمایی ناگهانی مثل تابش مستقیم و شدید نور خورشید در تابستان یا یخبندان و سرمای زیاد در زمستان بر روی این رنگ ها تاثیری نمی گذارد و کیفیت آن ها را پایین نمی آورد.
  • اگر از این رنگ ها در بخش کف ساختمان ها با هر نوع کاربری استفاده شود، این رنگ ها به علت پایداری زیادی که دارند به خوبی می توانند در برابر تردد زباد افراد یا حتی عبور وسایل نقلیه سنگین، وارد آمدن ضربات سخت و ساییدگی از خودشان مقاومت نشان دهند.
  • در ضمن پوشش اپوکسی به مرور زمان دچار فرسودگی نمی شود و رنگ آن نمی پرد.

آنچه درباره رنگ اپوکسی نمی دانید

آنچه درباره رنگ اپوکسی نمی دانید اکر بخواهیم در مورد رنگ های اپوکسی با شما عزیزان صحبت کنیم، باید خدمت شما عرض کنیم که این رنگ ها از دو جزء تشکیل شده اند و اصولا آن ها را به عنوان رنگ های دو جزئی می شناسند و دلیل آن هم این است که در این محصولات رنگ رزین اپوکسی را با یک ماده به اسم هاردنر ترکیب می کنند.

بعد از ترکیب کردن این دو بخش است که رنگ نهایی به دست می آید و آماده مصرف می شود، پس به یاد داشته باشید که وقتی این رنگ ها را از بازار خریداری می کنید محصول در داخل دو ظرف جداگانه به شما ارائه می گردد و نسبت ترکیب این دو بخش هم روی بسته بندی آن ها درج می شود.

این محصولات را می توان به صورت تک جزئی نیز یافت، که در داخل آن ها عمل ترکیب رزین و سخت کننده از قبل انجام شده و رنگی آماده برای مصرف در بازار عرضه می شود، که موجب سهولت کار مصرف کننده ها می گردد و سرعت عمل آن ها را بالا می برد.

البته یک نوع مخصوص از این رنگ ها که رنگ اپوکسی زینک ریچ نام دارد به صورت سه جزئی ساخته شده است، پس حتما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که در این محصولات تنوع بسیار زیادی دیده می شود.

در میان انواع مختلف این محصولات می توان به رنگ اپوکسی زینک فسفات به عنوان یک پوشش محافظ سطوح فلزی نگاه کرد و آن را تحت عنوان رنگ اپوکسی ضد زنگ می شناسند.

رنگ اپوکسی تک جزئی چه کاربردهایی دارد؟

رنگ اپوکسی تک جزئی چه کاربردهایی دارد؟ همانطوز که در بخش قبل اشاره کردیم، رنگ ها یا پوشش های اپوکسی همه به صورت دو یا چند جزئی جدا تولید نمی شوند و ممکن است تولید کننده ها این محصولات را از قبل آماده کنند و بعد به مصرف کننده ها عرضه نمایند، که در این صورت این رنگ ها را تک جزئی می نامند.

چنین رنگ هایی کاربرد های خیلی زیادی در صنایع مختلف دارند، که برخی از آن ها در ادامه این مطلب خدمت شما عزیزان بیان می شوند:

  • می توان رنگ های تک جزئی اپوکسی را به عنوان رنگ ساختمانی و برای پوشش دادن دیوار ها یا کف بنا مورد استفاده قرار داد.
  • این رنگ ها را می توان در نقاشی خودرو ها، کشتی ها و سایر وسایل نقلیه ای که جنس فلزی دارند نیز استفاده کرد.
  • از رنگ های اپوکسی تک جزئی می توان برای رنگ آمیزی کردن علائم و نشانه های ترافیکی مثل تابلو ها، یا طراحی جداول کنار خیابان ها و خط کشی های روی سطح خیابان استفاده نمود.
  • یکی دیگر از کاربرد های این محصولات استفاده به عنوان کفپوش پارکینگ ها است، چرا که مقاومت زیادی دارند و در اثر تردد ماشین ها آسیب نمی بینند.

عرضه کنندگان مستقیم انواع کولتار اپوکسی پلی آمید

عرضه کنندگان مستقیم انواع کولتار اپوکسی پلی آمید فروشگاه های عرضه کننده انواع و اقسام کولتار اپوکسی پلی آمید برای تامین کردن نیاز های تمام مصرف کننده ها به سراغ کارخانه های تولیدی می روند و رنگ های مورد نظر را از جلوی درب آن ها و در حجم بالایی خریداری می کنند و بعد آن ها را به نقاط مختلف ایران ارسال می نمایند.

این فروشگاه ها چون محصول را مستقیما از تولید کننده رنگ تهیه می نمایند، پس کمترین نرخ را برای آن می پردازند و در نتیجه در زمان فروش رنگ هم ارزش افزوده کمی را به قیمت آن اضافه می کنند، که این مساله موجب کاهش هزینه های مصرف کننده ها می شود.

عرضه کنندگان انواع اپوکسی برای افزایش دادن سرعت و سهولت کار خود و ارائه خدمات بیشتر به تمام هم میهنان ما از راه های مختلفی استفاده می کنند، که این راه ها شامل به کار گیری درگاه های اینترنتی هستند.

در نتیجه همه مردم می توانند از هر نقطه از ایران که هستند بدون هیچ محدودیتی محصول مورد نظر خود را به شکل آنلاین سفارش داده و در نهایت جلوی خانه های خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما